Segunda edición do Premio de investigación xurídica en lingua galega Xosé Luis Franco

A Facultade de Ciencias Xurídicas e do Traballo abre o prazo para participar na segunda edición do Premio de investigación xurídica en lingua galega Xosé Luis Franco. Este galardón posto en marcha polo centro o curso pasado a través da Coordinación de normalización e política lingüística, ten como obxectivo fornecer o proceso de dinamización lingüística da Universidade de Vigo e fomentar o emprego da lingua nos traballos de investigación xurídica entre o estudantado de grao e mestrado.

Esta distinción serve tamén para render homenaxe ao xurista e escritor Xosé Luis Franco Grande, que foi o persoeiro elixido por votación popular para bautizar estes premios entre outros persoeiros vencellados ao dereito e ás letras.

De igual modo que na pasada edición, a convocatoria comprende dúas modalidades, unha para o estudantado de calquera grao ou mestrado matriculados no sistema universitario de Galicia e do Estado e outra para o estudantado da Facultade de Ciencias Xurídicas e do Traballo, nos graos en Dereito, PCEO Ade-Dereito e Relacións Laborais e Recursos Humanos, e nos mestrados en Avogacía, Menores en situación de desprotección e conflito e Dirección e Xestión Laboral. En calquera caso, as persoas participantes deben estar matriculadas nos cursos 2020/2021, 2021/2022 ou 2022/2023.

Os premios estarán dotados con 400 euros para cada modalidade e un diploma acreditativo e o prazo de presentación dos traballos finalizará o día 14 de abril de 2023.

Ler a nova completa no DUVI